- Dovolená 25 dnů + ještě 5 volných dnů navíc
- Cafeterie – 20 000 bodů/ Kč ročně (k využití na kulturu, sport, zdraví, dovolenou či jako příspěvek na penzijní připojištění)
- Plně hrazené stravenky (a v dosahu různorodé restaurace)
- MultiSport
- Různé společenské akce (třeba společné snídaně)
- Možnost vybrat si vlastní mašinu a židli ;)
- Výborná káva a výběrové čaje
Kariéra
Jsme CESNET, sdružení právnických osob, jehož členy jsou veřejné vysoké školy a Akademie věd ČR. Poskytujeme pokročilé informační a komunikační služby pro vědu, výzkum a vzdělávání v České republice.
Jsme CESNET, spolehlivý zaměstnavatel více než třech stovek zaměstnanců s dlouholetou historií a vazbou na univerzitní prostředí.
Podívejte se, jak u nás bude zacházeno s Vašimi osobními údaji.
- Již od roku 1996
- Přes 300 zaměstnanců
- Naše práce dává smysl
- Celé i kratší úvazky
- Podpora work&life balance
- Vzdělávání zaměstnaců
- Rovné podmínky a nediskriminace
Aktuálně volné pozice
Penetrační tester (m/ž)
Sdružení CESNET provozuje rozsáhlou síťovou infrastrukturu s velkým množstvím provozovaných služeb vyžadujících vysoké zabezpečení. Z tohoto důvodu je věnována informační bezpečnosti a bezpečnostním aspektům provozu sítí a služeb velká péče, a to po stránce technické, procesní i organizační. Sdružení CESNET má zavedený systém řízení bezpečnosti informací (ISMS), je držitelem certifikace dle ČSN EN ISO/IEC 27001:2014 a provozuje bezpečnostní tým CESNET-CERTS, jehož součástí je Forenzní laboratoř (https://flab.cesnet.cz).
Rozsah činností v oblasti informační bezpečnosti a poptávka po (penetračním) testování trvale narůstá, proto hledáme posilu do týmu našich bezpečnostních specialistů ve Forenzní laboratoři, kteří se penetračním testováním zabývají.
Jak bude vypadat vaše pracovní pozice?
- Penetrační testování sítí, služeb a aplikací a prezentace výsledků zákazníkům.
- Práce na plný úvazek.
- Místo výkonu práce: Plzeň
- Nástup možný ihned
Co u Vás oceníme?
- Analytické myšlení a přístup k řešeným úkolům.
- Zodpovědnost a dotahování úkolů, samostatnost.
- Schopnost a ochotu učit se nové věci.
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
- Znalost bezpečnostních principů a technik, problematiky analýzy zranitelností, zkušenost s reverzním inženýrstvím, revizí zdrojového kódu apod.
- Znalost anglického jazyka.
- Zkušenosti včetně certifikací ISC2, SANS, CREST apod. mohou být výhodou.
Co vám za to nabízíme?
- Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
- Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
- Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
- Možnost částečné práce na home office
- Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
- Výborná dostupnost pracoviště – Karlovarská ulice.
- Štědře dotované stravenky.
- Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
- a další benefity.
Konzultant pro digitalizaci a IT služby
Koho hledáme a proč?
Hledáme zkušeného a motivovaného odborníka na digitalizaci a IT služby, který se připojí k našemu týmu. Vaším hlavním úkolem bude budovat nové a posilovat stávající vztahy mezi akademickým sektorem a partnery ve veřejné správě. Budete konzultovat a koordinovat implementaci digitálních řešení a IT služeb čímž přispějete k modernizaci, zvýšení kybernetické bezpečnosti uživatelů e-infrastruktury CESNET.
Co u nás budete dělat?
- Budování a udržování vztahů s partnery z oblasti veřejné správy (kraje, obce, města).
- Identifikace potřeb uživatelů v oblasti digitalizace a IT služeb.
- Návrh a prezentace řešení, která zlepšují digitální infrastrukturu, služby a kybernetickou bezpečnost ve veřejné správě.
- Koordinace implementace IT služeb a projektů ve spolupráci s interními a externími týmy.
- Poskytování odborného poradenství a konzultací během celého životního cyklu služeb.
- Podpora při zajištění hladkého provozu a čerpání IT služeb pro veřejnou správu.
Jaký by měl být váš profil?
- Vysokoškolské vzdělání (preferováno v oboru IT, informačních technologií, managementu, nebo veřejné správy).
- Praxe v oblasti digitalizace, IT služeb nebo veřejné správy.
- Zkušenosti s jednáním s klienty a schopnost budovat dlouhodobé obchodní vztahy.
- Znalost aktuálních trendů a technologií v oblasti digitalizace a IT služeb.
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
- Schopnost koordinovat a řídit projekty.
- Orientace na výsledky a proklientský přístup.
- Znalost legislativy týkající se veřejné správy výhodou.
Co vám za to nabízíme?
- Možnost pracovat na projektech, které mají reálný dopad na modernizaci a bezpečnost veřejné správy.
- Práci v dynamickém a vysoce inovativním prostředí s možností profesního rozvoje.
- Příležitost k samostatné práci a realizaci vlastních nápadů.
- Flexibilní pracovní doba.
- Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
- Možnost částečné práce na home office.
- Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
- Výborná dostupnost pracoviště – metro Dejvická.
- Dotované stravenky.
- Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
- a další benefity.
Nástup: Ihned nebo dle dohody
Vedoucí klíčové aktivity Společné komponenty a služby národní datové infrastruktury (NDI)
Kdo jsme a co u nás budete dělat?
- Posilujeme tým, který buduje datové služby pro vědu a výzkum v ČR. Stavíme na více než desetileté historii samostatných služeb pro ukládání dat, budujeme Národní repozitářovou platformu pro ukládání dobře popsaných dat
- V projektu IPs EOSC-CZ klíčová aktivita Společné komponenty a služby národní datové infrastruktury (NDI) buduje a provozuje společné infrastrukturní části datové infrastruktury, zejména Národní metadatový adresář a sběr metadat, nástroje pro přenosy dat, systémů pro řízení přístupu k datům a metadatům, to vše včetně provozu a uživatelské podpory.
- Vedoucí aktivity odpovídá za koncepční a technickou realizaci všech záměrů aktivity, a to včetně přímého řízení realizačního týmu.
Jaký by měl být váš profil?
- VŠ přírodovědného, technického nebo příbuzného směru
- alespoň pět let praxe v oboru zpracování dat a souvisejících technologií
- praxe ve vedoucí pozici nebo zkušenost s vedením týmu
- mluvená a psaná znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2
- zodpovědnost a dotahování úkolů, samostatnost
- logické myšlení
- schopnost a ochota učit se nové věci
Vaší výhodou by mohlo být:
- vedeni projektu financovaného z operačních programů fondů Evropské unie
Co vám za to nabízíme:
- nástup možný ihned, projekt je zajištěný do konce roku 2028
- měsíční úvazek 0,6 - 1,0
- práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
- práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce na home-office
- nové moderní kanceláře přímo u metra (Dejvická)
- štědře dotované stravenky
- Cafeterie 20 000 bodů ročně
- další benefity
Manažer kvality (m/ž)
Do Úseku služeb přijmeme nového kolegu, nebo kolegyni na pozici Manažera kvality.
Co u nás budete dělat?
- Zavedení, řízení a zlepšování systému kvality.
- Stanovování a vyhodnocování kvalitativních parametrů poskytovaných služeb.
- Poskytování konzultační podpory v oblasti hodnocení a zvyšování kvality garantům služeb.
- Optimalizace procesů, revize a vyhodnocování dokumentace s cílem neustálého zlepšování kvality služeb.
- Podpora požadavků zákazníků uvnitř organizace, odpovědnost za navrhování možností zlepšování systému řízení kvality.
- Realizace interních auditů kvality, definování příčin neshod, stanovení nápravných a preventivních opatření, jejich implementace, sledování účinnosti.
- Tvorba interních směrnic a norem systému kvality.
Jaký by měl být váš profil?
- proaktiví přístup a chuť učit se novým věcem
- praxe v oblasti řízení kvality (nastavování a vyhodnocování procesů) výhodou
- orientace na výsledek, analytické myšlení
- samostatnost a zároveň smysl pro týmovou spolupráci
- komunikativní znalost AJ (slovem i písmem)
- SŠ/VŠ vzdělání
Co vám za to nabízíme?
- Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
- Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
- Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
- Možnost práce na home office.
- Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
- Výborná dostupnost pracoviště – metro Dejvická.
- Dotované stravenky.
- Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
- a další benefity.
Account manager pro služby (m/ž)
Hledáme dalšího člena týmu odpovědného za rozvoj a poskytování na trhu jedinečných IT služeb pro akademické, vědecké, státní a neziskové organizace v ČR.
Co u nás budete dělat?
- odpovídat za prodejní a koordinační aktivity při poskytování služeb CESNETu
- proaktivně komunikovat, společně plánovat rozvoj a nasazovaní služeb v členských a dalších organizacích
- ověřovat potřeby uživatelů a vyhledávat nové příležitosti pro rozvoj nových služeb, prezentovat existující a nové služby stávajícím a potenciálním uživatelům
- vytvářet prezentace, nabídky a spolupracovat při uzavírání smluvních vztahů
- vést evidenci uživatelů a jim poskytovaných služeb
- podílet se na vytváření prodejních a marketingových strategií služeb, spolupracovat s garanty služeb na rozšiřování jejich portfolia a zavádění do nabídky
- sledovat aktuální a budoucí trendy a vyhledávat příležitosti pro inovace
Jaký by měl být váš profil?
- předchozí obchodní zkušenosti, nebo praxe na obdobné pozici
- VŠ vzdělání technického směru výhodou
- mít reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
- být zodpovědný a spolehlivý
- umět si dobře zorganizovat čas
- orientace v oblasti IT, počítačových sítích, zájem o nové technologie a inovace
- uživatelská znalost MS Office
- řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič.
Co vám za to nabízíme?
- pevnou část mzdy a k tomu ohodnocení v závislosti na výkonu a dosahováni KPI
- práci, která má vyšší smysl a přímí dopad na ticíce uživatelů z akademické a vědecké komunity v ČR
- týmovou práci v jedinečné organizaci a v oboru s „state-of-the-art“ technologiemi
- přátelský kolektiv odborníků a profesionálů
- trvalý odborný růst a podporu vzdělávání
- dobré ohodnocení v závislosti na výkonu a dosahováni KPI
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce z domova
- místo výkonu práce v nových prostorách přímo u metra Dejvická
- Cafeterie 20 000 bodů ročně
- další benefity.
V případě vašeho zájmu zasílejte prosím vaše CV na email pavel.krupka@cesnet.cz
Správce síťové infrastruktury (m/ž)
Před 30 lety jsme připojili Československo k Internetu. Před 18 lety jsme připojili studenty a učitele na Wi-Fi po celém světě přes eduroam. Dnes propojujeme školy, nemocnice a výzkumné ústavy s celým světem rychlostí až 400Gb/s. Do našeho týmu síťařů hledáme novou/ého kolegyni/u.
Co u nás budete dělat?
- správa národní síťové infrastruktury CESNET,
- správa nastavení firewallů,
- rozvoj nových síťových propojení,
- správa POPů po celé republice,
- zajištění bezpečnosti dat při přístupu uživatelů ze sítě Internet,
- občasná telefonická pohotovost,
- návrhy a konzultace řešení se zákazníkem.
Jaký by měl být váš profil?
- 2 roky praxe v oboru,
- znalost technologie Cisco,
- znalost protokolů MP-BGP, MPLS,
- znalost správy síťových zařízení na úrovni CCNP (certifikace není podmínkou),
- český a anglický jazyk,
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka.
Výhodou kandidáta/tky:
- znalost monitorovacích nástrojů (Icinga, Zabbix..),
- zkušenosti s technologiemi Juniper a Nokia,
- zkušenosti s provozováním a správou technologie DWDM,
- znalost harmonizačních nástrojů (Puppet, Ansible..),
- zkušenosti s provozem datových centrech.
Co vám za to nabízíme?
- práci, která má reálný dopad, možnost uplatnění a osobního růstu
- práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
- práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
- možnost zapojení do mezinárodních projektů
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce z domova
- místo výkonu práce v nových prostorách přímo u metra Dejvická
- Cafeterie 20 000 bodů ročně
- další benefity
V případě zájmu zašlete svůj životopis na email pavel.krupka@cesnet.cz
Návrhář číslicových systémů (FPGA)
Jaký jsme tým a co děláme?
Jsme tým, který vyvíjí a nasazuje v praxi unikátní zařízení pro speciální síťové přenosy. Jde o audiovizuální přenosy s velmi malým zpožděním až pro 8K video, přenosy přesného času a frekvence a zařízení pro aktivní testování síťových tras. Zařízení jsou založená na programovatelných hradlových polích FPGA, jejich funkčnost je navržena v jazyce VHDL v kombinaci se zapouzdřeným software v jazyce C.
Naše technologie získaly prestižní ocenění Europa Nostra v roce 2020 a Česká hlava v roce 2022 a jsou využívány partnery v řadě zemí. Jako člen našeho týmu budete mít možnost podílet se na dalším rozvoji i nasazení našich technologií v Evropě i mimo ni. K práci budete mít k dispozici laboratoř se špičkovým vybavením pro vývoj a testování číslicových systémů do 100 Gb/s.
Co u nás budete dělat?
- navrhovat koncepci číslicových systémů pro nová zařízení
- vyvíjet číslicové návrhy v jazyce VHDL nebo Verilog, včetně jejich simulace, integrace a testování na reálném hardware
- analyzovat funkce různých integrovaných obvodů a implementovat komunikaci s těmito obvody v prostředí FPGA obvodů
Jaký by měl být váš profil?
- VŠ technického směru, možné i pro studenty magisterského studia s úvazkem alespoň 0.5
- analytické myšlení, schopnost samostatně analyzovat potřebné informace, navrhnout a implementovat řešení odborných problémů
- dobrá znalost a praxe číslicových systémů, FPGA, VHDL, případně Verilog
- znalost AJ na technické úrovni
Co vám za to nabízíme?
- práci se špičkovým vybavením, která posouvá technologické možnosti telekomunikačních zařízení ve světovém měřítku
- práci, která pomáhá rozvoji v řadě oblastí využití po celém světě i mimo oblast IT, například v kultuře a medicíně
- místo výkonu práce v Praze přímo u metra (Dejvická) v moderně vybavených kancelářích a laboratořích
- možné zadání tématu pro diplomovou nebo dizertační práci
- práci, která má reálný dopad, možnost uplatnění a osobního růstu
- práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
- práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
- možnost zapojení do mezinárodních projektů
- 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost práce z domova
- Cafeterie 20 000 bodů ročně
- další benefity.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
V případě zájmu mi prosím zašlete váš CV na email krupka@cesnet.cz