Kariéra

Jsme CESNET, sdružení právnických osob, jehož členy jsou veřejné vysoké školy a Akademie věd ČR. Poskytujeme pokročilé informační a komunikační služby pro vědu, výzkum a vzdělávání v České republice. 

Jsme CESNET, spolehlivý zaměstnavatel více než třech stovek zaměstnanců s dlouholetou historií a vazbou na univerzitní prostředí.

Podívejte se, jak u nás bude zacházeno s Vašimi osobními údaji.

 

  • Již od roku 1996
  • Přes 300 zaměstnanců
  • Naše práce dává smysl
  • Celé i kratší úvazky
  • Podpora work&life balance
  • Vzdělávání zaměstnaců
  • Rovné podmínky a nediskriminace

Aktuálně volné pozice

Penetrační tester (m/ž)

Ikona lokacePlzeň

Sdružení CESNET provozuje rozsáhlou síťovou infrastrukturu s velkým množstvím provozovaných služeb vyžadujících vysoké zabezpečení. Z tohoto důvodu je věnována informační bezpečnosti a bezpečnostním aspektům provozu sítí a služeb velká péče, a to po stránce technické, procesní i organizační. Sdružení CESNET má zavedený systém řízení bezpečnosti informací (ISMS), je držitelem certifikace dle ČSN EN ISO/IEC 27001:2014 a provozuje bezpečnostní tým CESNET-CERTS, jehož součástí je Forenzní laboratoř (https://flab.cesnet.cz).

Rozsah činností v oblasti informační bezpečnosti a poptávka po (penetračním) testování trvale narůstá, proto hledáme posilu do týmu našich bezpečnostních specialistů ve Forenzní laboratoři, kteří se penetračním testováním zabývají.

 

Jak bude vypadat vaše pracovní pozice?

  • Penetrační testování sítí, služeb a aplikací a prezentace výsledků zákazníkům.
  • Práce na plný úvazek.
  • Místo výkonu práce: Plzeň
  • Nástup možný ihned

Co u Vás oceníme?

  • Analytické myšlení a přístup k řešeným úkolům.
  • Zodpovědnost a dotahování úkolů, samostatnost.
  • Schopnost a ochotu učit se nové věci.
  • SŠ/VŠ vzdělání technického směru.
  • Znalost bezpečnostních principů a technik, problematiky analýzy zranitelností, zkušenost s reverzním inženýrstvím, revizí zdrojového kódu apod.
  • Znalost anglického jazyka.
  • Zkušenosti včetně certifikací ISC2, SANS, CREST apod. mohou být výhodou.

Co vám za to nabízíme?

  • Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
  • Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
  • Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
  • Možnost částečné práce na home office
  • Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
  • 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
  • Výborná dostupnost pracoviště – Karlovarská ulice.
  • Štědře dotované stravenky.
  • Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
  • a další benefity.

Konzultant pro digitalizaci a IT služby

Ikona lokacePraha

Koho hledáme a proč?

Hledáme zkušeného a motivovaného odborníka na digitalizaci a IT služby, který se připojí k našemu týmu. Vaším hlavním úkolem bude budovat nové a posilovat stávající vztahy mezi akademickým sektorem a partnery ve veřejné správě. Budete konzultovat a koordinovat implementaci digitálních řešení a IT služeb čímž přispějete k modernizaci, zvýšení kybernetické bezpečnosti uživatelů e-infrastruktury CESNET.

Co u nás budete dělat?

  • Budování a udržování vztahů s partnery z oblasti veřejné správy (kraje, obce, města).
  • Identifikace potřeb uživatelů v oblasti digitalizace a IT služeb.
  • Návrh a prezentace řešení, která zlepšují digitální infrastrukturu, služby a kybernetickou bezpečnost ve veřejné správě.
  • Koordinace implementace IT služeb a projektů ve spolupráci s interními a externími týmy.
  • Poskytování odborného poradenství a konzultací během celého životního cyklu služeb.
  • Podpora při zajištění hladkého provozu a čerpání IT služeb pro veřejnou správu.

Jaký by měl být váš profil?

  • Vysokoškolské vzdělání (preferováno v oboru IT, informačních technologií, managementu, nebo veřejné správy).
  • Praxe v oblasti digitalizace, IT služeb nebo veřejné správy.
  • Zkušenosti s jednáním s klienty a schopnost budovat dlouhodobé obchodní vztahy.
  • Znalost aktuálních trendů a technologií v oblasti digitalizace a IT služeb.
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
  • Schopnost koordinovat a řídit projekty.
  • Orientace na výsledky a proklientský přístup.
  • Znalost legislativy týkající se veřejné správy výhodou.

Co vám za to nabízíme?

  • Možnost pracovat na projektech, které mají reálný dopad na modernizaci a bezpečnost veřejné správy.
  • Práci v dynamickém a vysoce inovativním prostředí s možností profesního rozvoje.
  • Příležitost k samostatné práci a realizaci vlastních nápadů.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
  • Možnost částečné práce na home office.
  • Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
  • 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
  • Výborná dostupnost pracoviště – metro Dejvická.
  • Dotované stravenky.
  • Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
  • a další benefity.

Nástup: Ihned nebo dle dohody

Vedoucí klíčové aktivity Společné komponenty a služby národní datové infrastruktury (NDI)

Ikona lokacePraha, Brno

Kdo jsme a co u nás budete dělat?

  • Posilujeme tým, který buduje datové služby pro vědu a výzkum v ČR. Stavíme na více než desetileté historii samostatných služeb pro ukládání dat, budujeme Národní repozitářovou platformu pro ukládání dobře popsaných dat
  • V projektu IPs EOSC-CZ klíčová aktivita Společné komponenty a služby národní datové infrastruktury (NDI) buduje a provozuje společné infrastrukturní části datové infrastruktury, zejména Národní metadatový adresář a sběr metadat, nástroje pro přenosy dat, systémů pro řízení přístupu k datům a metadatům, to vše včetně provozu a uživatelské podpory.
  • Vedoucí aktivity odpovídá za koncepční a technickou realizaci všech záměrů aktivity, a to včetně přímého řízení realizačního týmu.

Jaký by měl být váš profil?

  • VŠ přírodovědného, technického nebo příbuzného směru
  • alespoň pět let praxe v oboru zpracování dat a souvisejících technologií
  • praxe ve vedoucí pozici nebo zkušenost s vedením týmu
  • mluvená a psaná znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2
  • zodpovědnost a dotahování úkolů, samostatnost
  • logické myšlení
  • schopnost a ochota učit se nové věci

Vaší výhodou by mohlo být:

  • vedeni projektu financovaného z operačních programů fondů Evropské unie

Co vám za to nabízíme:

  • nástup možný ihned, projekt je zajištěný do konce roku 2028
  • měsíční úvazek 0,6 - 1,0
  • práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
  • práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
  • 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost práce na home-office
  • nové moderní kanceláře přímo u metra (Dejvická)
  • štědře dotované stravenky
  • Cafeterie 20 000 bodů ročně
  • další benefity

Manažer kvality (m/ž)

Ikona lokacePraha

Do Úseku služeb přijmeme nového kolegu, nebo kolegyni na pozici Manažera kvality.

Co u nás budete dělat?

  • Zavedení, řízení a zlepšování systému kvality.
  • Stanovování a vyhodnocování kvalitativních parametrů poskytovaných služeb.
  • Poskytování konzultační podpory v oblasti hodnocení a zvyšování kvality garantům služeb.
  • Optimalizace procesů, revize a vyhodnocování dokumentace s cílem neustálého zlepšování kvality služeb.
  • Podpora požadavků zákazníků uvnitř organizace, odpovědnost za navrhování možností zlepšování systému řízení kvality.
  • Realizace interních auditů kvality, definování příčin neshod, stanovení nápravných a preventivních opatření, jejich implementace, sledování účinnosti.
  • Tvorba interních směrnic a norem systému kvality.

Jaký by měl být váš profil?

  • proaktiví přístup a chuť učit se novým věcem
  • praxe v oblasti řízení kvality (nastavování a vyhodnocování procesů) výhodou
  • orientace na výsledek, analytické myšlení
  • samostatnost a zároveň smysl pro týmovou spolupráci
  • komunikativní znalost AJ (slovem i písmem)
  • SŠ/VŠ vzdělání

Co vám za to nabízíme?

  • Práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR.
  • Práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi v oblasti IT.
  • Podpoříme vás v dalším vzdělávání.
  • Možnost práce na home office.
  • Možnost výběru pracovního notebooku, mobilního telefonu.
  • 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc.
  • Výborná dostupnost pracoviště – metro Dejvická.
  • Dotované stravenky.
  • Benefitní cafeterie 20 000 bodů ročně.
  • a další benefity.

Návrhář číslicových systémů (FPGA)

Ikona lokacePraha

Jaký jsme tým a co děláme?

Jsme tým, který vyvíjí a nasazuje v praxi unikátní zařízení pro speciální síťové přenosy. Jde o audiovizuální přenosy s velmi malým zpožděním až pro 8K video, přenosy přesného času a frekvence a zařízení pro aktivní testování síťových tras. Zařízení jsou založená na programovatelných hradlových polích FPGA, jejich funkčnost je navržena v jazyce VHDL v kombinaci se zapouzdřeným software v jazyce C.

Naše technologie získaly prestižní ocenění Europa Nostra v roce 2020 a Česká hlava v roce 2022 a jsou využívány partnery v řadě zemí. Jako člen našeho týmu budete mít možnost podílet se na dalším rozvoji i nasazení našich technologií v Evropě i mimo ni. K práci budete mít k dispozici laboratoř se špičkovým vybavením pro vývoj a testování číslicových systémů do 100 Gb/s.

Co u nás budete dělat?

  • navrhovat koncepci číslicových systémů pro nová zařízení
  • vyvíjet číslicové návrhy v jazyce VHDL nebo Verilog, včetně jejich simulace, integrace a testování na reálném hardware
  • analyzovat funkce různých integrovaných obvodů a implementovat komunikaci s těmito obvody v prostředí FPGA obvodů

Jaký by měl být váš profil?

  • VŠ technického směru, možné i pro studenty magisterského studia s úvazkem alespoň 0.5
  • analytické myšlení, schopnost samostatně analyzovat potřebné informace, navrhnout a implementovat řešení odborných problémů
  • dobrá znalost a praxe číslicových systémů, FPGA, VHDL, případně Verilog
  • znalost AJ na technické úrovni

Co vám za to nabízíme?

  • práci se špičkovým vybavením, která posouvá technologické možnosti telekomunikačních zařízení ve světovém měřítku
  • práci, která pomáhá rozvoji v řadě oblastí využití po celém světě i mimo oblast IT, například v kultuře a medicíně
  • místo výkonu práce v Praze přímo u metra (Dejvická) v moderně vybavených kancelářích a laboratořích
  • možné zadání tématu pro diplomovou nebo dizertační práci
  • práci, která má reálný dopad, možnost uplatnění a osobního růstu
  • práci, která dává smysl a pomáhá rozvoji akademické a vědecké komunity v ČR
  • práci v zajímavém oboru s moderními technologiemi na úrovni „state-of-the-art“
  • možnost zapojení do mezinárodních projektů
  • 5 týdnů dovolené + 5 placených volných dnů navíc
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost práce z domova
  • Cafeterie 20 000 bodů ročně
  • další benefity.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.

V případě zájmu mi prosím zašlete váš CV na email krupka@cesnet.cz

CESNET jako zaměstnavatel

  • Dovolená 25 dnů + ještě 5 volných dnů navíc
  • Cafeterie – 20 000 bodů/ Kč ročně (k využití na kulturu, sport, zdraví, dovolenou či jako příspěvek na penzijní připojištění)
  • Plně hrazené stravenky (a v dosahu různorodé restaurace)
  • MultiSport
  • Různé společenské akce (třeba společné snídaně)
  • Možnost vybrat si vlastní mašinu a židli ;)
  • Výborná káva a výběrové čaje
  • Pomáháme rozvoji akademické a vědecké komunity v České republice
  • Práce na úrovni „state-of-the-art“
  • Pracujeme s nejmodernějšími technologiemi
  • Podílíme se na zajímavých národních a mezinárodních projektech
  • Jsme součástí kritické infrastruktury státu
  • Nabízíme pružnou pracovní dobu
  • Můžeme se domluvit na úvazku dle Vašich přestav
  • Možnost práce z kanceláře i na dálku
  • Celkem až 30 dnů volna v roce
  • Dětský koutek v kancelářích v Praze a některých dalších

 

Kanceláře v Praze:

  • Nové moderní kanceláře v budově Telehouse u metra Dejvická
  • Kantýna a snídaňový bufet přímo v budově
  • Možnost parkování
  • Kolárna se zázemím a sprchou
  • Prostor pro setkávání a dětský koutek
  • Fotbálek

Kaceláře i v dalších městech:

  • Možnost práce v kancelářích v Brně, Plzni a Ostravě

Nenašli jste, co jste hledali? Ozvěte se nám.